Ga naar de inhoud

Translate page

We use WeGlot to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Select language


Provincie Zuid-Holland (naar homepage)
Zoeken
Direct naar
  • Home
  • Onderwerpen
    • Circulair
    • Digitaal Zuid-Holland
    • Economie
    • Energie
    • Erfgoed en cultuur
    • Gezondheid en welzijn
    • Internationaal
    • Klimaatadaptatie
    • Kwaliteit openbaar bestuur
    • Luchtvaart
    • Milieu
    • Natuur en Landschap
    • Omgevingsbeleid
    • Recreatie, Toerisme en Sport
    • Ruimte
    • Verkeer en Vervoer
    • Water
    • Woningbouw
  • Actueel
    • Bekendmakingen
    • Nieuws
    • Nieuwsbrieven
    • N-wegen
    • Participatie
    • Podcast
    • Provinciaal archief
    • Verkeersinformatie
  • Politiek en bestuur
    • Provinciale Staten
    • Gedeputeerde Staten
    • Commissaris van de Koning
    • GS-Besluiten
    • Begroting Zuid-Holland
    • Coalitieakkoord 2023-2027
    • Declaraties en dienstreizen
    • Geodata en kaarten
  • Online regelen
    • Belastingen en leges
    • Bezwaren en klachten
    • Informatie
    • Meldingen en verzoeken
    • Leges infrastructuur
    • Overig
    • Provinciale regelingen
    • Subsidies
    • Ter inzage
    • Vergunningen
  • Contact
  • Organisatie
  • Werken bij
Direct naar
  • Contact
  • Organisatie
  • Werken bij
  1. Home ›
  2. Algemene Inkoopvoorwaarden Provincies 2018 voor leveringen en diensten
Deel dit op
  • Delen op Facebook
  • Delen op X
  • Delen op LinkedIn

Lees voor

Algemene Inkoopvoorwaarden Provincies 2018 voor leveringen en diensten

Datum besluit: 11 december 2018


Gedeputeerde Staten hebben nieuwe algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten vastgesteld, te weten: de “Algemene Inkoopvoorwaarden Provincies 2018 voor leveringen en diensten”. Deze voorwaarden zijn in samenwerking met de andere provincies geformuleerd. De algemene inkoopvoorwaarden zijn standaard bedingen die de provincies bij het sluiten van overeenkomsten met betrekking tot levering en diensten van toepassing verklaren. In de algemene inkoopvoorwaarden zijn onder andere opgenomen: de verplichtingen van een opdrachtnemer, niet-tijdige nakoming van een overeenkomst, tekortkoming in de nakoming, aansprakelijkheid, ontbinding en facturering. De provincie Zuid-Holland stuurt deze voorwaarden mee als ze offerte uitvraagt voor leveringen of diensten. Algemene inkoopvoorwaarden zijn op een overeenkomst van kracht als de provincie de mogelijkheid heeft geboden aan de wederpartij om hier kennis van te nemen. Bij de provincie gebeurt dit door bij een offerte uitvraag deze algemene inkoopvoorwaarden van toepassing te verklaren.

Type besluit: GS-vergadering

Documenten

  • GS voorstel - Algemene Inkoopvoorwaarden Provincies 2018 (pdf, 101 kB)
  • Besluit Algemene Inkoopvoorwaarden Provincies 2018 voor leveringen en diensten (pdf, 119 kB)

Krachtig Zuid-Holland

Volg ons op sociale media

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Mastodon
  • Instagram
  • Archief website
  • Cookies
  • Privacy
  • Toegankelijkheid
  • Ict-kwetsbaarheid melden
  • Home
  • Onderwerpen
  • Actueel
  • Politiek en bestuur
  • Online regelen
  • Organogram
  • Contact