Deel dit op
Wat doet de Statengriffie?
De medewerkers van de Statengriffie ondersteunen Provinciale Staten. De Statengriffie bereidt bijvoorbeeld alle commissie- en Statenvergaderingen voor. Ook geven zij advies op verschillende terreinen en organiseren zij werkbezoeken, hoorzittingen en andere activiteiten.
Wie zijn de medewerkers van de Statengriffie?
De Statengriffie telt 12 medewerkers. De leiding is in handen van de Statengriffier. De taakverdeling van de Statengriffie is verder als volgt:
- Berend Sepers (Statengriffier)
- Marijke Pe (wnd. Statengriffier)
- Frits Kas (plv. Statengriffier)
- Fleur de Groot- Visser (Statenadviseur/ communicatie & participatie)
- Liesbeth Buzugbe (Statenadviseur/ communicatie en commissiegriffier Bestuur Maatschappij en Middelen)
- Arjo Verweij (Statenadviseur/ juridisch en commissiegriffier Bereikbaarheid en Energie-Warmte)
- Ingrid van Mulligen (Commissiegriffier Ruimte Wonen en Economie)
- Marit Frissen - van Veenendaal (Commissiegriffier Integrale Commissie)
- Lennart Kapoen (Commissiegriffier Klimaat, Natuur en Milieu)
- Sabine Kijzers (Commissiegriffier Bereikbaarheid en Energie )
- Ellen Pieters (Commissiegriffier Commissie Onderzoek van de Rekening)
- Astrid Röben (Griffiemedewerker)
- Peter Muller (Griffiemedewerker)
Contactinformatie
Voor het leggen van contact met Statenleden en het inwinnen van informatie over de vergaderingen, kunt u contact opnemen met de Statengriffie. Post voor Provinciale Staten kunt u sturen aan de Statengriffie:
Provincie Zuid-Holland
Statengriffie
Postbus 90602
2509 LP Den Haag
Telefoon: 070 441 81 49
e-mail: statengriffie@pzh.nl